שירים

בואי מהר

בואי מהר לפני שיגמר
 הקסם שבלילה הזה
 באלפי התנועות שאי אפשר לראות

בואי מהר נשמתי אותך
 ברוח שחלפה על פני
ורציתי כל כך, אולי יותר מידי

  פזמון:

קורים של כסף הירח
בין עצים מותח
 בואי מהר

  בואי מהר החושך מתגבר
 והעולם כמו לא היה
על הארץ ירדה תעלומה כבדה

פזמון:

 קורים של כסף הירח
 בין עצים מותח
  בואי מהר




איך יום עובר

איך יום עובר?
חלפו עננים מעל העיר
אולי לא היית די זהיר
הוא כבר חומק ממך
היום הוא כל מה שיש לך

פזמון: איך יום עובר? X2

איך יום עובר?
פוסע על קצות אצבעותיו
נכנס ויוצא כמו גנב
אף אחד לא שמע
וכך עברו עוד עשרים שנה

(פזמון)

הרגשת שמשהו חסר
או שהחיים הם מחר ובמקום אחר
די התעורר כבר ורד מהגדר
הוא כבר חומק ממך
היום הוא כל מה שיש לך

(פזמון)





גשם חם

לא יודע איך קרה
שבפנים הכל קפא
כבר חשבתי שאין בי לב
לא מרגיש לא מתאהב
אבל כשאת חייכת אלי
פתאום הרגשתי שזה חי

והנה שוב זה בא
עוטף אותי
שוטף אותי גשם חם בסוף עונה שחונה
ובלי תנאים אני נכנע

העיניים שלך מביטות
אלי עכשיו הכל מקום
בזכותך אני שוב מצפה
בזכותך אני מרגיש יפה
הרוח בחלון נקשה
האם גם את כבר מרגישה?

שהנה שוב זה בא
עוטף אותי
שותף אותי גשם חם בסוף עונה שחונה
ובלי תנאים אני נכנע












 








קורא בכוכבים

קורא בכוכבים
איך נופלים עלי השירים
קרוב הדבר ללבך
אפשר לגעת בו עכשיו

שביל נפתח מוביל אל החיים
אל החיים האמיתיים
עצמי בתוכי בשלווה פנימית
אחר עכשיו, עכשיו בתהליך
פזמון: קורא בכוכבים נשמה שלי טובה
עם חיוך על הפנים וסיבה אחת קטנה
ואני לא יודע לאן ללכת

שנינו לבד שוכבים על המיטה
וטובעים בים של אהבה
לבקש לנו זמן לטפס
ועד שהגענו לא מצאנו

פזמון: קורא בכוכבים נשמה שלי טובה
עם חיוך על הפנים וסיבה אחת קטנה
ואני לא יודע לאן ללכת

החיים הם גל אחד גדול
עלית עליו תזהר שלא תיפול
לא רואים כלום רק חושך ותהום
שמישהו ידליק את האור.








מלמעלה אני מסתכל

מלמעלה אני מסתכל
כמה אני ריק
מסתובב סביב עצמי במעגלים
מלמעלה לא רואים את התשובות
הכל מקולקל עשית טעויות
ולא מצליח לצאת
ולא רואים את האמת

נכנסת לתוך יער בלי שבילים
חיפשת לחזור אל החיים
ואתה נלחם בעצים
עצים שלא זזים
כמו שהיית פעם בחיים



מילים גדולות

מילים גדולות נאמרו
ללא היסוס וללא כוונה
נגן לי ניגון
שיחזיר אותי לשם
אור תמים אחז בי חזק
צעקתי לשמיים
למרות שלא הייתי צריך
לא הייתי צריך

אם הייתי יודע
הייתי מלטף את שערך
עוד פעם
אם היית יודע
הייתי מנשק את שפתך
עוד פעם
חבקי אותי חזק







 
הבדלה

בעציץ אני מבדילה
בין המת לחי
אני גוזרת במספריים גדולים וחדים
מחשבות מפתלות שהצהיבו
גם את הגבעול החי אני גוזרת
להכות שורש במקום אחר















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה